Livrarea produselor
Politica de Retur
In cazul in care nu sunteti multumit de produsele achizitionate, puteti sa le returnati in termen de 30 zile calendaristice de la primirea coletului.
Pentru inregistrarea returului va rugam sa ne contactati la numar de telefon 0734486551 sau prin email la contact@paiso.ro.
Clientul poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, taxele de expeditie fiind excluse. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.
In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Cumparator. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si Comanda, cheltuielile de returnare vor fi suportate de Paiso.ro dupa ce, in prealabil, va fi efectuata o analiza interna de catre departamentul de Relatii Clienti.
Procedura retur
Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile aferente, fara ambalaj deteriorat, zgarieturi si fara urme de utilizare.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu paiso.ro. Daca produsul a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.
Produsele cosmetice care au fost desigilate nu vor fi acceptate la retur. Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intru cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate. Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.
In cazul inlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur mentionate mai sus.
Rambursarea contravalorii produsului
Dupa receptionarea coletului, clientul va fi contactat de un membru al departamentului de Relatii Clienti si va fi informat cu privire la termenul de returnare a banilor.
Rambursarea contravalorii va fi facuta in termen de maxim 30 zile lucratoare de confirmarea primirii returului.
Contravaloarea produsului va fi returnata prin transfer bancar in contul dvs. personal. Pentru platile efectuate cu cardul online contravaloarea produsului returnat va fi transferata pe cardul cu care ati facut plata.
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returul produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate in pagina de contact.