Politica de retur a produselor si rambursarea banilor
Retururile si schimburile produselor se efectueaza doar prin firma de curietat, se va exclude posibilitatea de retur prin Posta Romana.
Pe baza Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative (publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014), este dreptul Consumatorului sa ceara sa returneze produsul sau sa fie rambursat cu contravaloarea acestuia.
Ai dreptul de a te retrage din prezentul Contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile lucratoare. Perioada de retragere expira dupa 14 zile lucratoare incepand de la ziua la care tu sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de tine, intra in posesia fizica a produselor comandate pe www.paiso.ro – RIAI STANDARD SRL
Dupa aceasta perioada rambursarea banilor sau schimbarea produsului numai este posibila. In cazul in care comanda ta a fost insotita de eventuale cadouri sau carduri cadou, este necesara si returnarea acestora.
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile lucratoare de la data primirii coletului. Rambursarea se va efectua doar intr-un cont bancar care va fi pus la dispozitia noastra in scris (scrisoare postala sau e-mail), avand specificate toate datele necesare pentru a efectua viramentul: nume, prenume, banca, cont IBAN.
Politica de retur a produselor
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile lucratoare incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a comenzii. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Dreptul de retur este valabil doar pentru clientii persoane fizice care au achizitionat produse de la magazinul online www.paiso.ro - RIAI STANDARD SRL conform art. 2 alin.(1) din O.U.G Nr. 34/2014. PFA-urile si persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul de retur in 14 zile lucratoare.
1). Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare – PERSOANE JURIDICE (operatori economici *)
Solicitarea de retur in cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa contact@paiso.ro.
Persoanele juridice au conditii speciale de retur:
– perioada de 3 zile calendaristice de la data intrarii in posesie a produsului / produselor;
– minim 3 comenzi finalizate (si nereturnate) in prealabil celei pentru care se doreste returnarea;
– completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN (obligatoriu);
– produsul returnat sa fie sigilat sau nefolosit* (*in cazul produselor fara sigiliu specific). De asemenea in astfel de cazuri se aplica si conditile pentru produsele care nu au drept de returnare, vezi mai jos);
– Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatilor non-profit sau a asociatilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).
In cazul extrem in care ai primit un produs incomplet sau neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.
In astfel de situatii, poti sa ne returnezi aceste produse, pentru a ti se returna contravaloarea lor sau pentru a achizitiona in loc alte produse de care ai nevoie.
2). Pentru a face returul in calitate de PERSOANA FIZICA, te rugam sa tii cont de urmatoarele cerinte:
– trebuie sa ne anuntati dorinta dumneavoastra de a face retur prin intermediul unui e-mail la adresa: contact@paiso.ro sau printr-un apel telefonic la numarul: 0734 486 551, in care sa ne comunicati numele de pe care s-a efectuat comanda, numarul comenzii, dar si dovada achizitiei sau factura.
– produsele comercializate pe site-ul Paiso.ro (www.paiso.ro – RIAI STANDARD SRL)pot fi returnate in maximum 14 zile lucratoare incepand cu ziua in care a fost livrata comanda, pe baza facturii primite de la achizitie. Daca trec cele 14 zile atat rambursarea banilor cat si schimbul produselor nu mai este posibil.
– produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi in care au fost primite(noi, functionale, nedeteriorate, rupte si cu toate accesorile aferente)
– ambalajul produsului trebuie sa fie intact, nedeteriorat. In cazul lipsei ambalajului in care produsul a venit se poate percepe o taxa de 10% din valoarea comenzii pentru produsul fara ambalaj.
– produsul returnat trebuie sa fie impachetat in mod obligatoriu intr-o punga suplimentara(cea de curier este in regula) fata de cea in care a venit.
Dimensiunile produselor(draperii) pot varia intre +/-5%
In cazul in care doriti sa schimbati un produs cu un altul trebuie sa achitati ambele taxe de transport(tur-retur) in valoare de: 40lei. Dupa ce primim produsul de la dumneavoastra el va fi verificat, iar mai apoi trimitem noul produs catre dumneavoastra.
Pentru a putea finaliza un retur trebuie sa faceti dovada achizitiei sau prezentarea facturii.
Politica noastra de retur nu se refera la produsele care sunt neconforme in momentul achizitionarii sau al livrarii (nu corespund descrierii facute de vanzator si nu au aceleasi calitati ca si cele pe care vanzatorul le-a prezentat ca exemplu/mostra). Totodata, politica noastra nu afecteaza in niciun fel drepturile consumatorului, asa cum sunt ele reglementate de legislatia in vigoare.
Nu primim colete returnate cu plata ramburs.
Paiso.ro (www.paiso.ro – RIAI STANDARD SRL) isi rezerva dreptul de a nu expedia comenzi realizate de persoane care au avut mai mult de 3 retururi in ultimele 6 luni ale anului in curs.
Consumatorul va suporta costul transportului ca produsul sa fie adus in posesia noastra, respectand termenul de 14 zile lucratoare de la primirea produsului/produselor.
Paiso.ro va suporta costului transportului doar in urmatoarele cazuri:
– produsul este defect din fabrica
– produsul prezinta urme de pete sau are piese lipsa conform descrierii produsului
Rambursarea banilor
Dupa receptionarea si verificarea coletului retur, te vom informa printr-un email la adresa mentionata in comanda cu privire la confirmarea primirii coletului expediat. In acelasi email te vom informa daca solicitarea ta de ramburasare a banilor a fost acceptata sau respinsa.
Iti vom returna valoarea produselor in functie de valoarea aleasa de catre dumneavoastra, in maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului astfel ne veti mentiona un cont bancar(iban), nume si prenume unde vom putea restitui suma. Daca banii inca nu ti-au fost virati dupa confirmarea platii, contacteaza compania care ti-a emis cardul de credit. Este posibil sa dureze cateva zile pana banca va procesa plata.
In cazul in care ai parcurs toate etapele de mai sus si banii tot nu au fost restituiti te rugam sa ne contactezi la contact@paiso.ro.
Inlocuirea produselor
Inlocuirea produselor se va face in mod gratuit doar pentru produsele care prezinta urme de deteriorare sau fabricatie(ati primit un alt produs decat cel comandat, acest aspect poate fi verificat prin codul lipit pe pachetul ambalajului).
Expedierea returului
Pentru a putea returna produsul, trebuie sa il expediezi la adresa: Soseaua Stefanestii,nr.15, Com. Stefanestii de Jos, Judet Ilfov, Romania - 0734486551
Cheltuielile de transport pentru returnarea produsului vor fi suportate de catre Consumator.
Cheltuielile de transport pentru comanda initiala nu se ramburseaza.
In cazul in care expediezi un colet catre noi este recomandat sa apelezi la un serviciu de curierat care permite monitorizarea livrarii sau sa inchei o asigurare de transport. Paiso.ro (www.paiso.ro – RIAI STANDARD SRL) nu poate garanta ca produsul returnat de Consumator va ajunge la noi.